Daily Archives: Luty 25, 2017

Cztery Etapy Przełamać Uzależnienie od jedzenia

Nigdzie Cztery Fazy Uzależnienia wchodzą w grę silniejszy, niż gdy nie mogła zmienić nawyki związane z żywnością, auto-medycyna. Dla większości z nas te produkty są chwilę, i łatwo dostępne – Chleb, Napój, Deser lub Alkohol. Dla innych-to tłuste produkty, a wielu z nich. Możesz wybrać ogromne porcje mięsa, hamburgery i frytki, ogromne miski na sałatkę z kępy ubierać. Możliwe, kawałki sera, są wyświetlane jako część codziennego spożycia posiłków.Cztery Etapy Przełamać Uzależnienie od jedzenia

Czy to chleba, ogromny sałatka lub pudełko ciastek, jego ciało zajmuje tak dużo czasu, i dodatkowy czas, aby przejść przez dodatkowe zasilanie – więcej żywności, niż jest w stanie spalić – nie mogą one przetwarzać jej łatwo. Ciało się zużywa. Jesteś zmęczony.

Kalorie to jednostki energii. Po tym, jeść trzeba czuć się pod napięciem, nie jestem zmęczony.

Jeść więcej, niż trzeba, sprawia, że siedzi, jakby w stanie kamieniami. Ten zmieniający stan stref mózgu i pomaga uniknąć uczucia.

Pierwszy etap – Odporność na zmiany

Program nadaje się i mówi: „Nie będziemy mieć napój na każde Śniadanie, czasami, wybierz przyjmować napój co dwa lub nawet trzy dni.Zupa-to jedzenie.Umieścić wtyczkę między ukąszeniami.Pésese dwa razy dziennie.

To coś strasznie. Możesz myśleć, że wiesz, że ten stary sposób. W ten sposób nowa forma nie może być tak wygodne. Można błędnie określa, że będzie czuć się nieswojo. Nie wiesz, że to będzie wynik; kiedykolwiek próbowałeś nowy sposób przed; Ale nie mogła zmienić, mimo, że wie, że stary sposób nie działa. Składnik zależności jest to, że można robić to, co robisz, nawet jeśli negatywne konsekwencje.

To jego stary nałóg mózg nie ulega zmian projektowanie wynik negatywny, mimo, że nie ma żadnej wiedzy lub doświadczenia, że jego projekcja jest prawidłowy. Zależność kręci swoje myśli, aby usprawiedliwić swoje zachowanie.

Drugi Etap – Próby skręcania

Dołącz do grupy utraty wagi lub zakupu książek i decyduje, choć niechętnie, dasz mu szansę. „Nie chcę tego robić, ale wybrać dzień bez kawy, nie chcę sopesarme dwa razy dziennie, nie chcę Komentować wszystko, co jak. Zjeść miskę płatków na śniadanie.Nie chcę jeść, ale zrobię to, bo chcę, chociaż ________ funtów.

Trzeci etap – Niespodzianka, podobało mi sięDrugi Etap - Próby skręcania

„Próbowałem płatki gorące Śniadanie, i podobało mi się.Była zupa, najwspanialsze na obiad jeden dzień.Nie sądziłem, że chciałem, ale zrobiłem to.U mnie była filiżankę gorącej wody zamiast herbaty na noc I było naprawdę bardzo miło.Jadę w tym tygodniu, i nikt nie umarł.Powiedziałem, że nie, dziękuję alkoholu na kolację pewnej nocy, i nikt, wydawało się, importować.

Czwarty etap – nowy sposób staje się możliwość wygodne i korzystne

Ważne jest, aby wiedzieć jednak, że przywiązanie, która, wydaje się, czuć się w niektórych produktach spożywczych, nie opiera się na ile lubi to jedzenie, w szczególności. Raczej wskazuje na to, że jest bardzo uzależniony, że jesteś niewygodne z tym jedzeniem. Myśleć o jedzeniu, aby dostać jedzenie, jedzenie w określony sposób, stała się integralną częścią rytuału samoleczenia. Pomysł nie działać (nie otrzymania leku) powoduje silny lęk. Jesz artykule (pieczywo, napoje, słodycze, popcorn itp.), aby złagodzić dyskomfort spowodowany nie jest artykuł. Pomyśl, nie pić kawy i dostać bólu głowy, a następnie wypić filiżankę kawy, aby złagodzić dyskomfort spowodowany nie pić kawy. To jak szczeniak, ścigając własny ogon.Czwarty etap - nowy sposób staje się możliwość wygodne i korzystne

Wiedzieć, że istnieją cztery etapy, aby zerwać zależność, pomogą ci być aktywne w podróż przez etapy dwa i trzy, i przejść od oporu do zmian w całej drodze, a do zapoznania się z nową formą-to sposób na wygodne i korzystne. Informacja ta będzie złamać rytuały, żywności, które są używane, aby pomóc uspokoić swój gniew, niepokój lub inne uczucia, myśli lub niewygodne. Wtedy możesz mieć do czynienia z uczucia w sposób bardziej bezpośredni, bardziej poprawnie.